INDIANIE.net Strona Główna INDIANIE.net
Oficjalne forum

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
KONKURS NA DESIGN I/LUB LOGO!!!
Autor Wiadomość
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 625
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-07-23, 17:03   

mhmm... 3 design może być, ale ten obrazek to jednak troche za mało jak na całą grafe :>
 
     
misiekcrpv
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-23, 17:15   

nieźle! :mrgreen:
 
     
ozzy
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-23, 18:43   

SiVo mam też inne obrazki ale jeszcze nie wszystkie są zrobione zostały chyba 4 a zrobione 3 w tym jeden najważniejszy.
Pozdro. :mrgreen:
 
     
Yamakasi 
:/


Nick w grze: Yamakasi
Plemię: AJMAROWIE
Wiek: 24
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 531
Skąd: Lubartów
Wysłany: 2007-07-24, 18:48   

hehehe babcia jest spoko :D:D Ale ja bym proponował zeby było cos w stylu tego pierwszego, takiego jasnego. 8-) 8-) 8-) 8-)
_________________

 
     
ozzy
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-26, 20:51   

Trzeci design gotowy !!! :mrgreen:

Informacje dla SiVo:
Kolor tła strony #D6A968
Tło pod tekst #B88151
Napisy #691815

I tak zrobiłem takie same rozmiary obrazków jak w tym nowym designie i takie same nazwy tylko zamiast rozszerzenia .gif jest .jpg

Linki do obrazków:
Link1
Link2
Link3
Link4
Link5
Link6
Link7
Link8
Link9

Co do nagrody to na PW oczywiście się dogadamy. Tylko najpierw powiedz czy jakiś obrazek do tego jeszcze jest potrzebny mi się zdaje że wszystkie potrzebne informacje ci podałem jaby co to pisz.

Pozdro ;-)
 
     
silya_88
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-28, 14:07   

Za*****ty design, gratuluję ;-)

[ Dodano: 2007-07-28, 15:07 ]
tylko kaj reszta? na menu itp?
 
     
ozzy
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-28, 15:27   

Dziękuję, reszta będzie wypełnona stylami i tłem strony także wszystko razem będzie ładnie wyglądać zresztą zobaczycie jak tylko SiVo wrzuci.
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 625
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-08-06, 09:16   

ok... już zrobiłem, ale... ;)
wygląda to w tej chwili tak:

http://images27.fotosik.pl/49/f44a259d4723149b.jpg

dla ułatwienia dałem cyferki ;)
no i tak:

1 - najlepeij by było wstawić zamiast jednolitego koloru jakiś pasek (jpg) o odopowiedniej szerokości i wysokości powiedzmy 10-15px który by się powtarzał jako tło
2 - te rogi trzeba by było jakoś ładniej zaokrąglić, bo biały kolor na "zakrętach" wyłazi
3 - tego obrazka brakuje
4 - tu też by się coś przydało aby ta góra się tak nagle nie kończyła tylko może jakoś wycieniowanie była tłem
 
     
ozzy
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-06, 09:33   

ok postaram się to zrobić a tego jednego obrazka brakuje bo był zapisany jako tło.
Podaj mi rozmiary jego jabyś mógł.
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 625
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-08-06, 09:55   

ozzy napisał/a:
Podaj mi rozmiary jego jabyś mógł.

http://indianie.net/d/1/img/indianii.gif
;)
 
     
zyta
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-06, 10:38   

Bardzo fajne
 
     
ozzy
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-07, 13:26   

Powprawione :
Link
Tam masz obrazki chyba wszystko powinno już grać. ;-)
Czekam na drugą część nagrody. 8-)
Ostatnio zmieniony przez wafal 2007-08-07, 13:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
GOJK 
its' my life


Nick w grze: Tehawanka
Plemię: Ajmarowie
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lip 2007
Posty: 110
Skąd: POLSKA
Wysłany: 2007-08-07, 15:17   

na kiedy bedzie gotowy ten nowy design???
_________________
LEgiA WArSzAwa The Best
 
     
SiVo 
Administrator
Wódz nad wodze :)


Nick w grze: sivo
Plemię: Apache
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 625
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-08-07, 22:07   

już jest jako numerek 3 :)
ozzy, jakbyś jeszcze mógł te boczne paski (left i right) jakoś tak ładniej przypasować aby się ładniej łączyły... :)
i jeszcze może jakby coś wykombnować z tą ręką, która (jak zwykle :P) kończy się ostrą krawędzią :> może jakoś przesunąć tą indianke w prawo aby ręka znikała "pod" statami, albo co.....
 
     
Kiljan
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-07, 22:11   

ladny:D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group