INDIANIE.net
Oficjalne forum

Propozycje - Czekam na pomysły :)

SiVo - 2007-02-10, 10:35
Temat postu: Czekam na pomysły :)
Witam, jako że w końcu mam czas ponownie zająć się grą to czekam na wasze propozycje :)
Prosze podawać w tym temacie jakąś nazwe i ew. link do tematu jeśli już został wcześniej założony :)

Yamakasi - 2007-02-10, 10:49

temat z tymi zwierzętami! Bo cos kiedys pisałęs ze moze zrobisz
wafal - 2007-02-10, 15:36

No SiVo poskutkowało ;]
Weź cos wymyśl może fajnego od siebie. Ja mam narazie takie propozyjce co nie zabardzo zbliżą graczy do tej gry... Moje są takie:
http://indianie.net/forum/viewtopic.php?t=651
http://indianie.net/forum/viewtopic.php?t=644

No i jeszcze raz to samo xD Usuń plemiona prucz: 4 pierwszych. No i konta nie aktywne przez 30 dni i wszystkie zbanowane ;]

Kiljan - 2007-02-10, 17:42

no ze wzgledu ze ostatnio nie mam pomyslow to tylko ten: http://indianie.net/forum/viewtopic.php?t=720
SiVo - 2007-02-11, 09:42

wafal napisa/a:
Weź cos wymyśl może fajnego od siebie.

może jakąś loterie chcecie?? :>

Kiljan - 2007-02-11, 12:07

troche malo indianskie ale moze byc;]
wafal - 2007-02-11, 13:45

SiVo napisa/a:
może jakąś loterie chcecie?? :>


A troszkę jaśniej na czym by to miało polegać? ;]

Lares - 2007-02-11, 16:07

moze TOP50 a nie TOP30 :?:
Yamakasi - 2007-02-11, 17:06

dobry pomys tylko nie top50 a top40
wafal - 2007-02-11, 19:09

Lares napisa/a:
moze TOP50 a nie TOP30 :?:

Jest przeciez wyszukiwarka, a jak klikniemy na któregos gracza to mamy jego miejsce... A jak już to ma byc, to mysle, że top 40

SiVo - 2007-02-12, 18:28

wafal napisa/a:
SiVo napisa/a:
może jakąś loterie chcecie?? :>


A troszkę jaśniej na czym by to miało polegać? ;]

tak mi przyszło to do głowy, bo sobie przypomniałem, że kiedyś robiłem już takie coś :)
opcja jest taka, że gracz kupuje sobie ileś losów (np. max 10) za jakąś kwote (np. 50złota/sztuka) i jak sie zbierze 100 losów to jest losowanie i jakiś nagrody są pzydzielane z puli...

może być standardow orzeł/reszka
może być gra Hi/Low (obstawiasz czy następna liczba będzie większa, czy mniejsza)

...

albo zrobi sie cały dział z takimi gierkami :)


BTW: top 40 zrobiony

Yamakasi - 2007-02-12, 18:28

wafal napisa/a:
A jak już to ma byc, to mysle, że top 40
No własnie top40! i moze jeszcze jakiś licznik...?
Kiljan - 2007-02-12, 18:57

ok loteria spoko tylko za tanie;]
Yamakasi - 2007-02-12, 20:16

kiljan narazie mogą być! zobaczy sie przez tydzien moze 2 tygodnie jak to bedzie sie prezentować! jak zadziała to SiVo zrobi droższe xD
Kiljan - 2007-02-12, 20:56

dobra ale gdzie ty tu znajdziesz 10 osob aktywnych xD
Yamakasi - 2007-02-13, 06:46

wymienić Ci?
Ty
wafal
moze ja
narjess
marcinos3
FOXI
oj znalazło by sie jeszcze

Colonel_zuber - 2007-02-13, 13:53

Yamakasi napisa/a:
wymienić Ci?
Ty
wafal
moze ja
narjess
marcinos3
FOXI
oj znalazło by sie jeszcze


A ja to co?? ;)

Kiljan - 2007-02-13, 14:00

tylko ze to by trwalo sporo czasu zeby te 10 osobsie zebralo
Colonel_zuber - 2007-02-13, 15:18

No a powiedzcie mi, dlaczego zarzucono ten pomysł z końmi dodającymi zręczności??
Np.
stara szkapa + 2, 500 zł
źrebak +4, 1.250 zł
koń pociągowy + 6, 2.250 zł
ogier kowboja + 8, 4.500 zł
rączy wierzchowiec + 10, 6.250 zł
wiatr prerii + 12, 10.250 zł...

Pomyślcie o tym, można by je tracić jak broń, jak się dosiada w walce, a jak stoją w ekpipunku (czyli w tipi), to nie... Co wy na to??
Przecież dla SiVo to powinien być moment....

Kto za??

frytka - 2007-02-13, 17:08

po pierwsze:

Yamakasi napisa/a:
wymienić Ci?
Ty
wafal
moze ja
narjess
marcinos3
FOXI
oj znalazło by sie jeszcze


o kims chyba jeszcze zapomniales.... :D

a po drugie to ten pomysl z konmi jest dobry:) i np. na koniu to z wyprawy by sie szybciej wracalo:)

SiVo - 2007-02-13, 17:10

pomysł z końmi szybciej wracającymi z wyprawy jest OK :) a czy bedą dodawać do zręczności to sie jeszcze zastanowie :)
Borszczu - 2007-02-13, 18:29

SiVo troche sie pozno obudziłes ;) Ta gre trzeba zmienic od podstaw bo juz niedługo naprawde nikt w to nie bedzie grał...
wafal - 2007-02-13, 18:49

Spoko... Jakby dodał dużo nowych rzeczy to by może i co było ;]
Colonel_zuber - 2007-02-14, 13:19

Taaa, a poza tym SiVo, inni Ci powiedzą, od paru tygodni nie ma nikogo kto by wszedł z 8-9 lvl wyżej... nie ma szans... wszystkich skutecznie wybijamy niestety... więc Panowie, myślcie jak to zrobić, żeby nowym się udawało.... i chciało grać

[ Dodano: 2007-02-14, 13:20 ]
no i jeszcze weź dodaj też te konie do zręczności SiVo... To naprawdę dobry pomysł moim zdaniem...

Kamileks - 2007-02-14, 15:57

Konie są super...Indianie je przecież mieli... 8-)
SiVo - 2007-02-14, 19:27

Colonel_zuber napisa/a:
wszystkich skutecznie wybijamy niestety... więc Panowie, myślcie jak to zrobić, żeby nowym się udawało.... i chciało grać

z tym wybijaniem to przecież od początku były zażarte dysputy pomiędzy tymi na wysokich lvlach, że blokade to najlepiej znieść, a tymi nowymi, którzy ciągle gineli... każdy chce atakować i wygrywać, ale nikt nie chce ginąć...
narazie mam sporo planów na reorganizacje paru rzeczy.... niestety ale może to sie wiązać z restartem/wyzerowaniem stat etc :/ (ale myśle też tak tego uniknąć :/)

wafal - 2007-02-14, 19:52

SiVo napisa/a:
narazie mam sporo planów na reorganizacje paru rzeczy.... niestety ale może to sie wiązać z restartem/wyzerowaniem stat etc :/


Tylko nie to!!! Bo juz tyle kasy wydałem, że mi szkoda! I kazdemu pewnie...

frytka - 2007-02-14, 19:55

to jak by byl ten reset statystyk to zeby chociaz odzyskac zloto za te staty;)
traspie - 2007-02-14, 23:27

Moim zdaniem jak sie wyzerują staty, to wiele osób na wysokich lvl'ach może przestać grać (od początku)

Ja bym proponował, aby można było zobaczyć więcej w indexie:
-komu przesłałem złoto (przydatne, jak ktoś Ci złamie hasło)
-aby był widoczny index z całego dnia (aby nie można było zatuszować przesłania złota, np. skalpowaniem)

Co wy na to?

Yamakasi - 2007-02-15, 06:34

traspie napisa/a:
-aby był widoczny index z całego dnia (aby nie można było zatuszować przesłania złota, np. skalpowaniem)
goood pomysł! : :)
a z tymi statami to jak sie wyzerują to jak byś umieł SiVo to nam dodasz te co mieliśmy. Tylko ze to troche roboty:/

SiVo - 2007-02-15, 09:39

Cytat:
a z tymi statami to jak sie wyzerują to jak byś umieł SiVo to nam dodasz te co mieliśmy. Tylko ze to troche roboty:/

ale z tym resetem to troche o co innego mi chodziło... przynajmniej jeśli wszystko już zrealizuje, co wstępnie planuje, to poprostu zmian bedzie na tyle sporo, że właściwie to najbardziej bedą stratni Ci na wysokich poziomach (bo między innymi chce zmniejszyć progi expa na kolejnych lvl, bo rzeczywiście na wyższych poziomach jest tego za dużo :>)... narazie planuje zrobić tak, że reset bedzie nieobowiązkowy i tylko jak sie uzna, że lepiej bedzie komuś zacząć od nowa (z jakąś tam rekompensatą ofcoz :)) to se zresetuje...
ale bede sie starać też tak zrobić, aby jakoś przekonwertować zdobyte dotychczas doświadczenie...
zresztą sie jeszcze zobaczy :)

Borszczu - 2007-02-15, 10:31

Przeciez masz podane ile zdobylismy i poprostu przesuniesz nam te pare lvl wyzej ;)
Yamakasi - 2007-02-15, 10:31

SiVo to nie da sie bardzo tak zrobic ze np dajny takiego FOXI on musi zdobyc 70k expa to zeby zmiejszyc do 50k, ale zeby nic nie zerować
SiVo - 2007-02-15, 13:02

Cytat:
SiVo to nie da sie bardzo tak zrobic ze np dajny takiego FOXI on musi zdobyc 70k expa to zeby zmiejszyc do 50k, ale zeby nic nie zerować

mówie, że postaram se to zrobić BEZ zerowania...

Kiljan - 2007-02-15, 13:06

a z cenami u kramarza tez moglbys cos zrobic;] a no i porob bronie i obrony;]
chylo10 - 2007-02-15, 15:16

tylko nie zeruj expa bo nikt w to juz nie bedzie chciał grac a na pewno nie ja!!!! przydało by sie zmniejszyc cene inwestucji bo jak teraz na 18 25k (i tak nie da sie tyle nazbierac) kosztuje to po podniesieniu levelu na dwudziestyktóryś bedzie z 50k kosztowac a to jest juz nie mozliwe i MOZNA BYŁO BY TA BLOKADE W INWESTYCJACH USUNĄĆ i jeszcze jedno kazdy wie ze co 2 lvle 50 energi kosztuje 50 złota wiecej proponuje cos takiego ze jak sie dojdzie ze 50 energi bedzie kosztowac 500 złota to juz zeby sie wiecej nie powiekszało i zostało 500!!!
SiVo - 2007-02-15, 15:28

dobra, wszystkie pomysły bedą rozważone :)
nrazie koniki już można kupować i dosiadać, ale mogą sie jak narazie wykazać tylko podczas wypeawy :) (tylko tam dodają opisaną zręczność i skracają czas powrotu z wyprawy o dane %)
może jeszcze dziś bedzie reszta, a jak nie to jutro na 99% bedzie :)

potem kilka kosmetycznych zmian i modyfikacji i zabieram sie za dodatkowe zabezpieczenia ;) (mam pewien plan :P)

chylo10 - 2007-02-15, 15:32

o jaki % te koniki skracaja czas?? SiVo zrób cos z inwestycjami i energia
wafal - 2007-02-15, 17:29

SiVo napisa/a:
potem kilka kosmetycznych zmian i modyfikacji i zabieram sie za dodatkowe zabezpieczenia ;) (mam pewien plan :P)


Jakie zabezpieczenia?

chylo10 napisa/a:
tylko nie zeruj expa bo nikt w to juz nie bedzie chciał grac a na pewno nie ja!!!!


ja też nie będę chciał w to grać wtedy...

chylo10 - 2007-02-15, 18:26

napisz SiVo czy zerowanie bedzei czy nie
SiVo - 2007-02-15, 18:37

chylo10 napisa/a:
napisz SiVo czy zerowanie bedzei czy nie

na 99% NIE będzie, a jeśli nawet to tylko dla chętnych... napewno zostanie jakaś opcja, aby zostać przy tym co sie ma

Yamakasi - 2007-02-15, 18:37

no własnie przydało by sie cos zrobić w tymi inwestycjami! I niech bedzie więcej broni np. miedzy duzym toporem a długim łukiem niech bedzie dodatkowo wzmiocniona stalowa włócznia
frytka - 2007-02-15, 18:43

a jakie ma miec obrazenia?

Yamakasi napisa/a:
miedzy duzym toporem a długim łukiem


17,5?xD

Yamakasi - 2007-02-15, 18:44

nie, zeby d łuk mia ł obrazen 19 i tak reszte o wyzej o 1 obrazenie
Kiljan - 2007-02-15, 18:54

nie potrzeba tak jest dobrze:)
TuPac - 2007-02-15, 19:04

a co z moim pomyslem zmian w wyprawach tez by sie zdalo poprawic wyprawy
Kiljan - 2007-02-15, 19:05

a co z moim o banowaniu i odbanowywaniu przez modow xD
traspie - 2007-02-15, 19:29

A co z moim uleprzonym indexem xD
Borszczu - 2007-02-15, 19:44

Ja bym przede wszystkim chciał zobaczyc cos w stylu plemiennych walk. Bo w tej chwili rozgrywka toczy sie na poziomie indywidualnym, a plemiona sie do niczego nie przydaja. Wydaje mi sie ze to troche by ruszyło gre i sciagneło pare osob (dobrym sposobem na reklame były autosurfy które niestety zostały zablokowane).


I ekwipunek jest dla mnie monotonny. Kazdy dazy do tych samych itemów i wcale nie jest to takie trudne. Mozna by dodac pare itemów dodajacych np szczescie, które przydawałyby sie na wyprawach. a rodzaje broni i obrony podzielic (bronie-palne, jednoreczne i dwureczne; obrona-skóry, hełmy, mokasyny) Przy czym trzeba by zmodyfikowac ilosc ataku na runde kazdej broni i konkretne własciwosci. I w tej sytuacji musiałbys zwiekszyc szanse na znalezienie broni na wyprawie i nie wsztstkie z nich umiescic w sklepie (np indianie nie zajmowali sie produkcja broni palnej ;))


Pewnie powiecie ze to zywcem z bw sciagniete i musze wam przyznac racje. Ale wieksza mozliwosc kombinacji w ekwipunku zwiekszy atrakcyjnosc gry i przestanie byc ona taka monotonna...

TuPac - 2007-02-15, 19:47

popieram wypowiedz borszcza gra musi sie zmienic diamertalnie
janczar - 2007-02-15, 20:01

ja nawet tez popieram ale czy nie zaduzo bedzie wtedy bw?
chylo10 - 2007-02-15, 20:09

mi sie ten pomysł z bronmi nie podoba niech SiVo wzoruje sie na orginalnym pomysle z gry a nie na innych grach a autosurfy tez nie powinny byc odlbokowane
Kamileks - 2007-02-15, 20:18

Niech będą walki plemienne !! !! !! :!: :!: :!:
Yamakasi - 2007-02-15, 21:00

Borszczu napisa/a:
Ja bym przede wszystkim chciał zobaczyc cos w stylu plemiennych walk. Bo w tej chwili rozgrywka toczy sie na poziomie indywidualnym, a plemiona sie do niczego nie przydaja. Wydaje mi sie ze to troche by ruszyło gre i sciagneło pare osob (dobrym sposobem na reklame były autosurfy które niestety zostały zablokowane).
To jest Borszczu bardzo dobry pomysł! jestem za! i juz wiem czemu mi napisałes taka wiadomośc na priv!:)


Borszczu napisa/a:
I ekwipunek jest dla mnie monotonny. Kazdy dazy do tych samych itemów i wcale nie jest to takie trudne. Mozna by dodac pare itemów dodajacych np szczescie, które przydawałyby sie na wyprawach. a rodzaje broni i obrony podzielic (bronie-palne, jednoreczne i dwureczne; obrona-skóry, hełmy, mokasyny) Przy czym trzeba by zmodyfikowac ilosc ataku na runde kazdej broni i konkretne własciwosci. I w tej sytuacji musiałbys zwiekszyc szanse na znalezienie broni na wyprawie i nie wsztstkie z nich umiescic w sklepie (np indianie nie zajmowali sie produkcja broni palnej ;))
Czemu nie przeciez i tak półowa tej gry jest tak jakby " wymyślona" Wiec jestem stanowczo na TAK
chylo10 - 2007-02-16, 13:27

SiVo te wszystkie zmiany maja dzisiaj nastąpic napisz czy inwestycje poprawisz
Kiljan - 2007-02-16, 13:50

co do wypowiedz Borszczu to mozne byc ale moze cos bardziej orginalnego niz bw;)
wafal - 2007-02-16, 16:39

Borszczu napisa/a:
Ja bym przede wszystkim chciał zobaczyc cos w stylu plemiennych walk. Bo w tej chwili rozgrywka toczy sie na poziomie indywidualnym, a plemiona sie do niczego nie przydaja. Wydaje mi sie ze to troche by ruszyło gre i sciagneło pare osob (dobrym sposobem na reklame były autosurfy które niestety zostały zablokowane).

Ale to nie było na polskich stronach
I znowu by server zamulało...
Borszczu napisa/a:
jednoreczne i dwureczne; obrona-skóry, hełmy, mokasyny) Przy czym trzeba by zmodyfikowac ilosc ataku na runde kazdej broni i konkretne własciwosci. I w tej sytuacji musiałbys zwiekszyc szanse na znalezienie broni na wyprawie i nie wsztstkie z nich umiescic w sklepie (np indianie nie zajmowali sie produkcja broni palnej ;))


Pewnie powiecie ze to zywcem z bw sciagniete i musze wam przyznac racje.

Ale to było żywczem wszystko z bw, a to nie bw... Jestem z tym na nie! Bronie i ochrony niech będą jakie są...

wafal - 2007-02-16, 16:42

A weź mi i Kiljanowi daj możliwośc moderowania w handlu postaciami!
dealer - 2007-02-16, 17:57

mam propozycje w zwiazku z konikami mozna by dodac cos takiego że potrzebna by byla odpowiednia ilosc sily aby móc sobie kupis konika i na nim smigac wzamian za to byłby bonus do obrony zrecznosci :mrgreen: :mrgreen:
Kiljan - 2007-02-16, 17:58

a po co to? czy zeby usiasc na konia sila potrzebna? nie
jestem na nie!!!!!!

Yamakasi - 2007-02-16, 18:11

Kiljan napisa/a:
nie
jestem na nie!!!!!!
To samo !
TuPac - 2007-02-16, 19:00

ale jak masz malo sily to jak bedziesz panowal nad silnym koniem ?? :mrgreen:
wafal - 2007-02-16, 19:05

Pomysł z koniem na którym by mozna było jeździć kiedy się ma odpowiednią siłę odpada...
TuPac - 2007-02-17, 14:14

wez pomysl jak masz malo siły (jestes cherlakiem - bez urazy) to jakim sposobem dosiadziesz narowistego rumaka bez sensu zeby tylko zrecznosc byla wymagana :mrgreen:
Kiljan - 2007-02-17, 14:17

przeciez zrecznosc nie jest wymagana:)
wafal - 2007-02-17, 16:35

TuPac napisa/a:
wez pomysl jak masz malo siły (jestes cherlakiem - bez urazy) to jakim sposobem dosiadziesz narowistego rumaka

No w sumie tak...
Ale to jest tak jak z broniami i ochronami, możesz nosić jaką broń/ochrona Ci się podoba i na jaką Cię stać...
TuPac napisa/a:
bez sensu zeby tylko zrecznosc byla wymagana

Zręczność nie jest aktualnie wymagana...

Yamakasi - 2007-02-17, 19:16

SiVo moze zrób coś taiego:
że odblokował bys inwestycje, ze mozna by było znowu sobie zbierac i kisić kase, ale żeby nie było tak miło to zrób zeby mozna było rozwalać tipi np.
17.02.2007 19:08 - zostałes pokonany przez wafal i straciłes 88 złota, jednocześnie wafal zniszczył twoje tipi ze 100% na 67%.
A w tipi by pisało
Masz uszkodzone swoje tipi. Idź do szewca zeby Ci je naprawił.
Ale ze jak sie rozwali do 100% tipi to zeby mozna było zabrac cała kase, ale broni ani obrony nie.
Co wy na to? i Oczywiście co ty na to SiVo?

Borszczu - 2007-02-17, 19:21

To juz lepiej zrobic tak, zeby to złoto które kisza w inwestycjach mozna było zabrac po ataku plemiennym
Yamakasi - 2007-02-17, 19:22

No dobry pomysł! Ale wogóle czy bedą te ataki?
wafal - 2007-02-17, 20:51

Yamakasi napisa/a:
17.02.2007 19:08 - zostałes pokonany przez wafal i straciłes 88 złota

Miałeś sie czym pochwalic ;P
Yamakasi napisa/a:
Ale ze jak sie rozwali do 100% tipi to zeby mozna było zabrac cała kase, ale broni ani obrony nie.

No i Ci ktos rozwali tipi i Cię nie będzie stać na naprawę i co wtedy?? Jestem na nie.
Yamakasi napisa/a:
odblokował bys inwestycje, ze mozna by było znowu sobie zbierac i kisić kase

Ale tylko dla posiadaczy konta wódz ;P

traspie - 2007-02-17, 21:38

Yamakasi napisa/a:
17.02.2007 19:08 - zostałes pokonany przez wafal i straciłes 88 złota, jednocześnie wafal zniszczył twoje tipi ze 100% na 67%.


sorry, ale co to jest za tipi, gdzie sie traci zloto, a pozniej mozna tracic zycie? Jestem na NIE!!

SiVo - 2007-02-21, 19:57

mhm... z tym dewastowaniem tipi to nie jest wcale taki głupi pomysł ;) ale może troche w zmodyfiowanej wersji, że np. można sobie jakoś ulepszyć tipi, dzięki czemu można dłużj w nim przebywać, a takie ataki skracają ten czas, np. jak teraz normalny gracz może w nim siedzieć 8 godzin to by mógł sobie to rozbudować do np. 16 godzin, ale każdy udany atak skracałby mu ten czas o np. 30minut aż do bazowych 8godzin... (albo coś w ten deseń)
wafal - 2007-02-21, 20:00

o 10 minut... No i myślę że by było tak jak teraz, że gracz w tipi nie może być atakowany...
Yamakasi - 2007-02-21, 20:07

SiVo dodaj wkońcu te walki plemienne :P
SiVo - 2007-02-22, 14:22

Cytat:
SiVo dodaj wkońcu te walki plemienne :P

z chęcią dodam, ale najpierw prosze o KONKRETNE ustalenia co do przebiegu takich ataków... i w miare sprawiedliwe żeby to było... wymyślcie zasady to to zrobie, bo przyznaje szczerze, że nie mam na to narazie żadnego pomysłu :/

Yamakasi - 2007-02-22, 14:51

No że było by takie coś. Było by okno takie zeby napisać np. Ajmarowie i koo niego było by przygotuj razem plan. I musieli by akceptować plemiennczycy na atak! A na indexie u kazzdego ajmara było by napisane
??.??.???? Zostałeś napadnięty przez plemie Krówki i strciłeś xxxxx złota oraz kamień.

Albo ze było by tak ze np. wodz by brał napad na jakies plemie i kazdy by brał udział, a nie tak ze kto chce!

SiVo - 2007-02-22, 15:21

nie do końca o to mi chodziło... chodzi mi bardziej o to jak to rozwiązać, aby wszystkim to pasowało... tak, aby sie nie skończyło na tym, że największe plemie wszystkich by zawsze pokonywało i gnębiło, a nikt inny by nie atakował, bo by nie był w stanie...
traspie - 2007-02-22, 17:16

Yamakasi napisa/a:
??.??.???? Zostałeś napadnięty przez plemie Krówki i strciłeś xxxxx złota oraz kamień.


to są walki plemienne?? wszyscy na jednego? jeśli tak, to jestem na NIE
moim zdaniem powinno być po równo osób...

Ukryty_Samuraj - 2007-02-22, 17:40

ja proponuje tak:

wódz szuka plemie i naciska na jakiś tam przycisk "przygotuj atak"
wódz drugiego plemienia dostaje "wiadomosc o ataku" teraz zeby bylo rowno:
np. ktos sie doloczy z 1 plemienia - moze ktos z drugiego. jezeli nikt sie z drugiwgo nie przylaczy to z pierwszego na razie nie moze sie wiecej osob przylaczac. jak ktyos sie dolaczy, to znowu ci z pierwszego moga jedna osobe wystawic. i w tedy znowu drugi ma weybor. albo atakowac tak jak jest czyli:
X+1 przeciwnik
ORAZ
X - my

albo dolaczyc kolejna osobe. proponuje aby osoby do walki wyznaczal wodz. i takim sposobem nie bedzie "wszyscy na jednego"

Jak ktoś nie rozumie, albo SiVo dokładnie chce cos ustyalic - pisz na gg: 1674572

wafal - 2007-02-22, 17:47

Pomysł Ukryty spoko...
traspie - 2007-02-22, 20:35

To już coś... Zgadzam się, lecz trzeba ustalić szczegóły...
Yamakasi - 2007-02-23, 06:34

traspie napisa/a:
??.??.???? Zostałeś napadnięty przez plemie Krówki i strciłeś xxxxx złota oraz kamień.
Nie zrozumiałeś mnie! Chodziło mi o to ze KAZDY oddzielnie dostał by taką wiadomośc. Dam Ci przykład

??.??.???? Zostałeś napadnięty przez plemie ASDASASD i straciłeś 3021 złota oraz swój kamień.

A inny z plemienia by miał tak!

??.??.???? Zostałeś napadniety przez plemie ASDASASD i straciłeś 4 złota.


i tyle. Ale chyba z tym ze sie bronie zabiera to zły pomysł ;/

Borszczu - 2007-02-23, 15:00

SiVo narazie nie ma mowy o równych walkach bo ejst za mało aktywnych graczy...
traspie - 2007-02-23, 16:10

Yamakasi napisa/a:
Nie zrozumiałeś mnie! Chodziło mi o to ze KAZDY oddzielnie dostał by taką wiadomośc. Dam Ci przykład

??.??.???? Zostałeś napadnięty przez plemie ASDASASD i straciłeś 3021 złota oraz swój kamień.

A inny z plemienia by miał tak!

??.??.???? Zostałeś napadniety przez plemie ASDASASD i straciłeś 4 złota.


i tyle. Ale chyba z tym ze sie bronie zabiera to zły pomysł ;/


Jeśli tak, to ok, ale pasowało by bardziej "zostaliście" ;)

Yamakasi - 2007-02-24, 16:33

albo zeby mozna było max z 10 userów na napad.
Albo tak o:
Ze były by np. 2 ataki. Jedno na plemie krówi i byli by tam z 10 osób, a drugi atak na inne plemie!
SiVo napisa/a:
tak, aby sie nie skończyło na tym, że największe plemie wszystkich by zawsze pokonywało i gnębiło, a nikt inny by nie atakował, bo by nie był w stanie...
a jezeli o to chodzi to niech bedzie np. co 2 atak szcześliwy albo com jakis czas...
SiVo - 2007-02-25, 10:03

Yamakasi napisa/a:
a jezeli o to chodzi to niech bedzie np. co 2 atak szcześliwy albo com jakis czas...

jak bedzie co drugi pomyślny to pewno bedzie tak, że jak już wiesz, że teraz sie wtopi to idzie sie na jakić lamusów, których sie później sklepie, a jak "wypada" czas na wygraną to na najsilniejszych.... :>?? :)

Yamakasi - 2007-02-25, 11:23

Cytat:
jak bedzie co drugi pomyślny to pewno bedzie tak, że jak już wiesz, że teraz sie wtopi to idzie sie na jakić lamusów, których sie później sklepie, a jak "wypada" czas na wygraną to na najsilniejszych.... :>?? :)
o co chodzi?
Ukryty_Samuraj - 2007-02-25, 17:29

o ten tramwaj co nie chodzi.

chodzi o to ze jak bedzie co 2 to bedziesz wiedzial kiedy wygrasz a kiedy przegrasz!trzeba by ustawic "szanse na wygrana" i powiedzmy tak
(suma siły atakujacych - suma obrony broniących) * 3 = procent szans na wygrana

co wy na to?

Borszczu - 2007-02-26, 15:36

To bedzie najwieksza lipa jaka tylko moze byc. No jeszcze tego brakowało zeby w ataku najwieksza role odgrywał czynnik losowy. I wtedy jakies plemie z 3 osobami po 10 lvl bedzie w stanie rozwalic INKÓW. Widze ze ładnie myslicie...
Kiljan - 2007-02-26, 16:03

a ja jestem na tak:D niech 4lvle rozwala inkow xD
SiVo - 2007-02-26, 21:35

Cytat:
To bedzie najwieksza lipa jaka tylko moze byc. (...) I wtedy jakies plemie z 3 osobami po 10 lvl bedzie w stanie rozwalic INKÓW. Widze ze ładnie myslicie...

no i właśnie O TO mi chodzi... o wymyślenie jakiegoś systemu, którym wszystkim (no, wikszości) będzie pasować....
a co do czynnika losowego to raczej musi być, be też nudno by było jakby sie za każdym razem wygrywało... poprostu klikasz i wiesz że wygrasz.... zero adrenaliny ;)

Kiljan - 2007-02-27, 14:10

adrenaliny?xD ty tu klikasz;p tu w ogole nie mam moowy o adrenalinie xD
Yamakasi - 2007-02-27, 22:53

to jak bedzie z tymi wojnami plemiennymi?

[ Dodano: 2007-02-27, 22:57 ]
a SiVo jeszcze był poruszany taki wątek o zwierzetach! ze przy polowaniu był by rysunek!

SiVo - 2007-02-28, 09:58

Yamakasi napisa/a:
ze przy polowaniu był by rysunek!

jak załatwisz rysunki (najlepiej samemu zrobić, aby były w jednakowym stylu, a nie każdy "z innej bajki") to z chęcią wrzuce :)
Cytat:
to jak bedzie z tymi wojnami plemiennymi?

będzie tak jak ustalicie (konkrety)

Yamakasi - 2007-03-06, 06:12

A jak SiVo bedzie z tymi warzywami ze mozna handlować??
Kamileks - 2007-03-09, 13:12

Z tą adrenaliną...

Lepiej gdyby było, że jest coś takiego:

Atak: Gołe pięści
Atak: Duży stalowy tomahawk
Atak: Stalowa włócznia
i.t.d

A jeszcze jeden pomysł :

http://indianie.net/forum...php?p=8845#8845

[ Dodano: 2007-03-09, 13:44 ]
A jak jest:

index
polowanie
wyprawa
szaman
źródło
ołtarz
płukanie złota
inwestycje
arena walk
TURNIEJ
twoje plemię
twoje tipi
ekwipunek
bazaar
kramarz
główny plac
FORUM
trener
wódz
ranking
skalpowanie
ustawienia
wyloguj sie


Osób on-line:



to, że jak ktoś ma plemie to, żeby pod ,, Osób on-line: " było ,, Osób on-line z twojego plemienia " To było by fajnie :mrgreen:

Toki - 2007-03-09, 16:36

Ten pierwszy pomysl jest do kitu bo jakby zaatakowal by kogos tam Foxi i mial gole piesci...
A drugi pomysl jest ok tylko gorzej jak ktos plemienia nie ma...

Kamileks - 2007-03-09, 16:49

Drugi pomysł jest na innej stronie...

Toki napisa/a:
A drugi pomysl jest ok tylko gorzej jak ktos plemienia nie ma...


A ten tak naprawdę trzeci to tylko dla tych co mają plemię, tak jak dla tych co niemają plemienia to po lewej nie będzie twoje plemię tylko plemię, nie? ;-)

Toki - 2007-03-09, 17:01

no moze byc...
wafal - 2007-03-09, 17:51

Kamileks napisa/a:
o, że jak ktoś ma plemie to, żeby pod ,, Osób on-line: " było ,, Osób on-line z twojego plemienia " To było by fajnie :mrgreen:

Dla mnie to nie potrzebne... zresztą chyba większość sie orientuje z kim jest w plemieniu ;]

Toki - 2007-03-09, 18:38

wafal napisa/a:
Kamileks napisa/a:
o, że jak ktoś ma plemie to, żeby pod ,, Osób on-line: " było ,, Osób on-line z twojego plemienia " To było by fajnie :mrgreen:

Dla mnie to nie potrzebne... zresztą chyba większość sie orientuje z kim jest w plemieniu ;]

No ale tacy Mlode plemie polskich inkow maja 69 czlonkow i nie tak latwo ich zapamietac wszytkich!

frytka - 2007-03-09, 18:41

albo moje ma 30... nie zapamietam wszystkich :)
wafal - 2007-03-09, 18:47

Toki napisa/a:
wafal napisa/a:
Kamileks napisa/a:
o, że jak ktoś ma plemie to, żeby pod ,, Osób on-line: " było ,, Osób on-line z twojego plemienia " To było by fajnie :mrgreen:

Dla mnie to nie potrzebne... zresztą chyba większość sie orientuje z kim jest w plemieniu ;]

No ale tacy Mlode plemie polskich inkow maja 69 czlonkow i nie tak latwo ich zapamietac wszytkich!

Ale tam nikt nie gra już! A zresztą po co wam kto jest dostepny z plemienia? Jak coś to go na liście on line znajdziecie ;]

frytka - 2007-03-09, 18:50

oh.. Rafal.. no wiesz :) ale jak mam znalesc na liscie to najpierw musze loginy pamietac :)
wafal - 2007-03-09, 18:53

frytka napisa/a:
oh.. Rafal.. no wiesz :) ale jak mam znalesc na liscie to najpierw musze loginy pamietac :)

Ale jesli jest Ci ktos potrzebny to będziesz pamiętać ;]

frytka - 2007-03-09, 18:56

no to tez jest fakt :) w takim razie nie jest to bardzo potrzebne.. ale moze byc w ostatecznosci :)
Yamakasi - 2007-03-10, 06:15

wchodzisz na ranking na plemie goscia/ gosciówki i masz tam wszystkich ludzi w plemieniu i mozesz nawet na nich klilnąc zeby np. napisać wiadomośc lub go zabić albo przesłać kase
Kamileks - 2007-03-10, 19:53

Ale tam nie ma napisanego czy ten ktoś jest on_line czy go niema, nie ?? :-/
Yamakasi - 2007-03-11, 05:08

Cytat:
Ale tam nie ma napisanego czy ten ktoś jest on_line czy go niema, nie ??
ale ty masz problemy... patrzysz w plemieniu kto jest i bierzesz osoby on-line i patrzysz kto jest!
Kamileks - 2007-03-11, 19:34

Ale tak będzie szybciej ! :mrgreen:
Toki - 2007-03-11, 19:36

HAha i tak u nas w plemienu polowa userow puka zloto i nie ma ich online:P
wafal - 2007-03-11, 19:45

Kamilek masz problemy! wszyscy jesteśmy na nie!
Kamileks - 2007-03-11, 19:56

A dlaczego?
wafal - 2007-03-11, 20:27

Bo to jest zbedne! Jak ktoś chce zobaczyć kto jest on line z jego plemienia to sobie patrzy na nick bo chyba wszyscy mu nie sa potrzebni i patrzy!
Kiljan - 2007-03-19, 15:43

zebym byl oryginalny powiem ze jestem na tak byc moze i zbedne ale calkiem fajniewtedy by sie wiedzialo jak czesto i ile osob jest fakt ze w indian gra malo osob ale coz... ja tam dalej stoje przy swoim zeby SiVo gre wylaczyl na czas "robienia gry od podstaw" bo tak to troche nudne jest to co jest wiemze troche nie na temat pisze ale to jest wazne.Wiem ze wielu z was nie zgadza sie z wylaczeniem ale wtedy nie gadalibyscie jak SiVo cos zrobi zeby za chwile robil cos nowego
silya_88 - 2007-04-01, 12:54

Yamakasi napisa/a:

a SiVo jeszcze był poruszany taki wątek o zwierzetach! ze przy polowaniu był by rysunek!


Mogę zrobić nowy design ze zwierzątkami i rysunkami na wyprawach, albo atakach na graczy, tylko, że potrzebowałabym kogoś kto umie rysować (bo ja nie umiem ani trochę), żeby mi te zwierzątka narysował. Drugi problem byłby taki, że to by bardzo zamuliło serwer....ale grafika byłaby urozmaicona:P

Proponuję jeszcze naprawić błąd, że w arenie walk mi pisze kogo mogę atakować mimo, ze siedzi na wyprawie i tak naprawdę nie mogę. Denerwujące jest klikanie we wszystkich sprawdzając, czy można go lać

Adam_eS - 2007-04-01, 16:06

ja moge namalowac, tylko co potrzeba?
wafal - 2007-04-01, 17:44

silya_88 napisa/a:
że to by bardzo zamuliło serwer

Można by dodać opcje przy ustawieniach; czy wyświetlać obrazki czy nie.

silya_88 - 2007-04-03, 16:21

Do Adam_eS: już Ci napisałam Kochanie:)

Do Wafal: No ja planowałam, że obrazki będą połączone z tłem, wyłączając je wyłączyłoby się wszystko:P le Twoją wersję tez się da zrobić

kosmonauta1 - 2007-05-12, 16:21

SiVo napisa/a:

może jakąś loterie chcecie?? :>

ja bym chciał loterię :) fajniej by się wtedy grało

wodz - 2007-05-13, 09:01

SiVo a co z żonami, końmi,wyscigami i z nakryciem głowy????
FOXI - 2007-05-14, 17:21

haha wodzu nie ponaglaj tak bo SiVo sie raczej nie rozerwie musi wszystko przeanalizowac zaakceptowac lub nie i przystapic do pisania i po kolei :)
wodz - 2007-05-14, 18:11

dobra foxi nie wymądrzaj sie ile ty w to grasz a ile ja??
SiVo - 2007-05-15, 13:08

wodz napisa/a:
SiVo a co z żonami, końmi,wyscigami i z nakryciem głowy????

wydaje mi się, że wyścigi są najlepszym pomysłem... ale trza dopracować ich działanie tak aby Ci najlepsi nie wygrywali zawsze, bo nikt nie bedzie chciał się ścigać, ale też aby nie było to całkiem losowe :)

Adam_eS - 2007-05-16, 05:44

w takich wyscigach, mozna by zrobic, zeby lvl gracza nie miał nic wspólnego z wygrana


i moze tez taka loteria,

cos jak turniej ale bez lania sie na arenie,
wpłacamy po 100złota, i bedze loteria, i losowo codziennie badz co jakis czas bedzie mozna wygrac pule;]

teraz sa pióra w grze wprowadzone, wiec np, mozna by tam grac o owe pióra, np, dajemy do póli piórko, i ile osób tam da, potem losowanko i zgarnia jeden :D[/i]

Technix - 2007-05-29, 19:03

Taa, da np 5 po 5 piór każdy, ja zgarne i co? Każdy z nich stracił real kase! Potem będzie tak: NOOBIE ODDAWAJ MOJĄ KASE!

P.S: Tylko jeszcze kto będzie ryzykował real kase?

adrian - 2007-07-04, 13:00

może zrobimy plac budowy ja na bw i tam ulepszamy tipi i kupujemy zagrode dla konia i jakies żeczy kupujemy robotników na pole
Yamakasi - 2007-07-26, 18:12

SiVo kiedys wspomniałem ze moglo by byc takie cos ze wpisuje sie wwyszukiwarce np. 11 lvl i wyszukuje wszystkie osoby z 11 lvl.
Mahone - 2008-10-26, 21:53

Pierwsza moja propozycja: Wydłużenie czasu zbierania złota o 1h czyli żeby było dla sachema 9h. Dla zwykłego usera wydłużanie nie jest konieczne. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
wredna_squaw - 2008-10-27, 14:14

A czemu nie 16h i normalne odzywskiwanie energii???
Molph - 2008-10-27, 15:55

A może przerwa między płukaniami powinna wynosić 5min? Aby nie było sytuacji, że ktoś wychodzi z tipi i od razu płuczę :)
Yamakasi - 2008-10-27, 16:06

Molph napisa/a:
Aby nie było sytuacji, że ktoś wychodzi z tipi i od razu płuczę :)
albo w druga strone. Że konczy plukac i odrazu do tipi
Mahone - 2008-10-27, 16:36

Yamakasi napisa/a:
Molph napisa/a:
Aby nie było sytuacji, że ktoś wychodzi z tipi i od razu płuczę :)
albo w druga strone. Że konczy plukac i odrazu do tipi


To jest dobre ;] a czas oczekiwania wydłużyć na 10 min, bo może się poturbować. I 9h wystarczy w zupełności 16h to jest już za duzo.

Tyleq - 2008-10-27, 16:44

czemu chcecie 9h ? Dlatego bo nie chce wam się wstawać o 6 jak schowacie postacie o 22 ;> nie umiesz wstać rano to nie dawaj płukania ! ;>
Mahone - 2008-10-27, 17:35

Tyleq napisa/a:
czemu chcecie 9h ? Dlatego bo nie chce wam się wstawać o 6 jak schowacie postacie o 22 ;> nie umiesz wstać rano to nie dawaj płukania ! ;>

Bo rano wychodze z domu przed 7 i w domu jestem okolo 16, że gimnazjum zaczyna lekcje o 8 a konczy 13:00 to nie znaczy że inni wracają do domu szybko i siedzą tylko przed kompem.

Tyleq - 2008-10-27, 17:54

to nie dawaj płukania proste. Ja się kiedyś starałem żeby co lvl można było rozbudować płukanie o 10 minut to mi powiedzieli że jak nie mam możliwości wejść na kompa o tej godzinie to żebym nie płukał, wiec to samo mówi i tobie.
NoName - 2008-10-27, 18:01

Mahone napisa/a:
Tyleq napisa/a:
czemu chcecie 9h ? Dlatego bo nie chce wam się wstawać o 6 jak schowacie postacie o 22 ;> nie umiesz wstać rano to nie dawaj płukania ! ;>

Bo rano wychodze z domu przed 7 i w domu jestem okolo 16, że gimnazjum zaczyna lekcje o 8 a konczy 13:00 to nie znaczy że inni wracają do domu szybko i siedzą tylko przed kompem.


Ależ ty egoistycznie myślisz! Dlatego, że ja nie mam dostępu do kompa w tą i w tą godzinę, to chcę żeby wydłużyć czas płukania... Tylko na godzinę no bo gdyby dłużej to komuś mogłoby jeszcze pomóc... Ale tylko dla sachemów, bo przecież mam sachema, to po co mają mieć lepiej ci co sachema nie mają... Po prostu ręce i nogi opadają... :-|

Mahone - 2008-10-27, 19:03

Tyleq napisa/a:
to nie dawaj płukania proste. Ja się kiedyś starałem żeby co lvl można było rozbudować płukanie o 10 minut to mi powiedzieli że jak nie mam możliwości wejść na kompa o tej godzinie to żebym nie płukał, wiec to samo mówi i tobie.


Ja się ciebie o zdanie nie pytam. Widzę, że wszędzie Twoje marne 3 grosze musisz dorzucić. I to jest tylko propozycja( można ją edytować ile razy się che i jak che) Jak admin zdecyduje wydłużyć czas do mu podziękuje.

Tyleq - 2008-10-27, 21:11

Ja Ci tylko mówię co ja usłyszałem gdy starałem się o wydłużenie płukania ...
NoName - 2008-10-28, 06:23

Mahone, wymogi gry to nie twoje widzimisię. Przeczytaj mój post wyżej.
malydupek - 2008-10-28, 15:26

jak masz takie godziny lekcji to idz na ten czas do tipi. Korona Ci z głowy nie spadnie. A jak masz w szkole dostęp do kompa na przerwach to spoko i luz. Jak nie masz to peszek. ;)
wafal - 2008-10-28, 16:05

Żeby nie było tak egoistycznie to może by tam dla sachemów 10h a dla zwykłych graczy 5h? ;>
Tyleq - 2008-10-28, 16:52

a może od razu będzie okienko do wpisywania ilości godzin, najlepiej bez ograniczenia ? tak na 80mln godzin se pójdę łowić ! Weźcie skończcie bo żal was.
taikomol - 2008-10-28, 18:35

tyleq siwetna do propozycja z mozliwoscia wpisywania ilosci godzin bez ograniczen. jestem za calym sercem!!
wilk17 - 2008-11-04, 07:53

proponuje zeby jeszcze obko broni pislo na jki jest lvl czy cos albo zeby brone ktore mozemy uzywac byly zaznaczone jekims kolorem
TatankaYotanka - 2011-08-30, 21:51

SiVo napisa/a:
wafal napisa/a:
SiVo napisa/a:
może jakąś loterie chcecie?? :>


A troszkę jaśniej na czym by to miało polegać? ;]

tak mi przyszło to do głowy, bo sobie przypomniałem, że kiedyś robiłem już takie coś :)
opcja jest taka, że gracz kupuje sobie ileś losów (np. max 10) za jakąś kwote (np. 50złota/sztuka) i jak sie zbierze 100 losów to jest losowanie i jakiś nagrody są pzydzielane z puli...

może być standardow orzeł/reszka
może być gra Hi/Low (obstawiasz czy następna liczba będzie większa, czy mniejsza)

...

albo zrobi sie cały dział z takimi gierkami :)


BTW: top 40 zrobiony


U indian bardzo popularna była gra hazardowa w „mokasyny” (indiańska wersja gry z trzema/lub więcej/ kubkami gdzie w jednym jest jakiś przedmiot jedna osoba przestawia mokasyny żeby zmylić przeciwnika który stara się odgadnąć gdzie dany przedmiot jest. Gracze ustalają stawkę i jesli wygra ‘mieszający’ zabiera to co obstawił drugi gracz natomiast jeśli wygra‘zgadujący’ dostaje podwójną wygraną.

siano2217 - 2012-03-17, 14:52
Temat postu: Propozycje
kiedy ma się 0 życia powinien być dostęp do wiadomości i bazaru

[ Dodano: 2012-03-21, 11:12 ]
Ja proponuje stworzyć bank gdzie bedzie można wpłacać kaske i bedzie bezpieczna i zrobić może pożyczki nie duże ale żeby były


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group