Czekam na pomysły :) |
Autor |
Wiadomo¶æ |
TuPac [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-02-15, 19:04
|
|
|
a co z moim pomyslem zmian w wyprawach tez by sie zdalo poprawic wyprawy |
|
|
|
 |
Kiljan [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-02-15, 19:05
|
|
|
a co z moim o banowaniu i odbanowywaniu przez modow xD |
|
|
|
 |
traspie [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-02-15, 19:29
|
|
|
A co z moim uleprzonym indexem xD |
|
|
|
 |
Borszczu
Siurak The Great

Nick w grze: Borszczu
PlemiÄ™: INKOWIE
Wiek: 36 Do³±czy³: 07 Wrz 2006 Posty: 446 Sk±d: Kielce
|
Wys³any: 2007-02-15, 19:44
|
|
|
Ja bym przede wszystkim chciał zobaczyc cos w stylu plemiennych walk. Bo w tej chwili rozgrywka toczy sie na poziomie indywidualnym, a plemiona sie do niczego nie przydaja. Wydaje mi sie ze to troche by ruszyło gre i sciagneło pare osob (dobrym sposobem na reklame były autosurfy które niestety zostały zablokowane).
I ekwipunek jest dla mnie monotonny. Kazdy dazy do tych samych itemów i wcale nie jest to takie trudne. Mozna by dodac pare itemów dodajacych np szczescie, które przydawałyby sie na wyprawach. a rodzaje broni i obrony podzielic (bronie-palne, jednoreczne i dwureczne; obrona-skóry, hełmy, mokasyny) Przy czym trzeba by zmodyfikowac ilosc ataku na runde kazdej broni i konkretne własciwosci. I w tej sytuacji musiałbys zwiekszyc szanse na znalezienie broni na wyprawie i nie wsztstkie z nich umiescic w sklepie (np indianie nie zajmowali sie produkcja broni palnej ;))
Pewnie powiecie ze to zywcem z bw sciagniete i musze wam przyznac racje. Ale wieksza mozliwosc kombinacji w ekwipunku zwiekszy atrakcyjnosc gry i przestanie byc ona taka monotonna... |
Ostatnio zmieniony przez Borszczu 2007-02-15, 19:48, w ca³o¶ci zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
TuPac [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-02-15, 19:47
|
|
|
popieram wypowiedz borszcza gra musi sie zmienic diamertalnie |
|
|
|
 |
janczar [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-02-15, 20:01
|
|
|
ja nawet tez popieram ale czy nie zaduzo bedzie wtedy bw? |
|
|
|
 |
chylo10 [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-02-15, 20:09
|
|
|
mi sie ten pomysł z bronmi nie podoba niech SiVo wzoruje sie na orginalnym pomysle z gry a nie na innych grach a autosurfy tez nie powinny byc odlbokowane |
|
|
|
 |
Kamileks [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-02-15, 20:18
|
|
|
Niech będą walki plemienne !! !! !! |
|
|
|
 |
Yamakasi
:/

Nick w grze: Yamakasi
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 31 Do³±czy³: 22 Pa¼ 2006 Posty: 531 Sk±d: Lubartów
|
Wys³any: 2007-02-15, 21:00
|
|
|
Borszczu napisa³/a: | Ja bym przede wszystkim chciaÅ‚ zobaczyc cos w stylu plemiennych walk. Bo w tej chwili rozgrywka toczy sie na poziomie indywidualnym, a plemiona sie do niczego nie przydaja. Wydaje mi sie ze to troche by ruszyÅ‚o gre i sciagneÅ‚o pare osob (dobrym sposobem na reklame byÅ‚y autosurfy które niestety zostaÅ‚y zablokowane). | To jest Borszczu bardzo dobry pomysÅ‚! jestem za! i juz wiem czemu mi napisaÅ‚es taka wiadomoÅ›c na priv!:)
Borszczu napisa³/a: | I ekwipunek jest dla mnie monotonny. Kazdy dazy do tych samych itemów i wcale nie jest to takie trudne. Mozna by dodac pare itemów dodajacych np szczescie, które przydawaÅ‚yby sie na wyprawach. a rodzaje broni i obrony podzielic (bronie-palne, jednoreczne i dwureczne; obrona-skóry, heÅ‚my, mokasyny) Przy czym trzeba by zmodyfikowac ilosc ataku na runde kazdej broni i konkretne wÅ‚asciwosci. I w tej sytuacji musiaÅ‚bys zwiekszyc szanse na znalezienie broni na wyprawie i nie wsztstkie z nich umiescic w sklepie (np indianie nie zajmowali sie produkcja broni palnej ;)) | Czemu nie przeciez i tak półowa tej gry jest tak jakby " wymyÅ›lona" Wiec jestem stanowczo na TAK |
_________________

 |
|
|
|
 |
chylo10 [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-02-16, 13:27
|
|
|
SiVo te wszystkie zmiany maja dzisiaj nastÄ…pic napisz czy inwestycje poprawisz |
|
|
|
 |
Kiljan [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-02-16, 13:50
|
|
|
co do wypowiedz Borszczu to mozne byc ale moze cos bardziej orginalnego niz bw;) |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2007-02-16, 16:39
|
|
|
Borszczu napisa³/a: | Ja bym przede wszystkim chciaÅ‚ zobaczyc cos w stylu plemiennych walk. Bo w tej chwili rozgrywka toczy sie na poziomie indywidualnym, a plemiona sie do niczego nie przydaja. Wydaje mi sie ze to troche by ruszyÅ‚o gre i sciagneÅ‚o pare osob (dobrym sposobem na reklame byÅ‚y autosurfy które niestety zostaÅ‚y zablokowane). |
Ale to nie było na polskich stronach
I znowu by server zamulało...
Borszczu napisa³/a: | jednoreczne i dwureczne; obrona-skóry, heÅ‚my, mokasyny) Przy czym trzeba by zmodyfikowac ilosc ataku na runde kazdej broni i konkretne wÅ‚asciwosci. I w tej sytuacji musiaÅ‚bys zwiekszyc szanse na znalezienie broni na wyprawie i nie wsztstkie z nich umiescic w sklepie (np indianie nie zajmowali sie produkcja broni palnej ;))
Pewnie powiecie ze to zywcem z bw sciagniete i musze wam przyznac racje. |
Ale to było żywczem wszystko z bw, a to nie bw... Jestem z tym na nie! Bronie i ochrony niech będą jakie są... |
_________________
 |
|
|
|
 |
wafal
Moderator

Nick w grze: wafal
PlemiÄ™: AJMAROWIE
Wiek: 32 Do³±czy³: 20 Wrz 2006 Posty: 1004 Sk±d: wziąć kasÄ™ na piwo?
|
Wys³any: 2007-02-16, 16:42
|
|
|
A weź mi i Kiljanowi daj możliwośc moderowania w handlu postaciami! |
_________________
 |
|
|
|
 |
dealer [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-02-16, 17:57
|
|
|
mam propozycje w zwiazku z konikami mozna by dodac cos takiego że potrzebna by byla odpowiednia ilosc sily aby móc sobie kupis konika i na nim smigac wzamian za to byłby bonus do obrony zrecznosci |
|
|
|
 |
Kiljan [Usuniêty]
|
Wys³any: 2007-02-16, 17:58
|
|
|
a po co to? czy zeby usiasc na konia sila potrzebna? nie
jestem na nie!!!!!! |
|
|
|
 |
|